Selamlar bugünkü kitabımız operatöre bağlanıyorsunuz 3 ufukta aşk var kitabı 1 ve 2 yi severek okumuştum 3 de kesinlikle mükemmel olmuş bazen gerçek hayattan kaçıp kitaplara sığınırız gerçek hayat zaten üzüyor kitaplar güldürsün isteriz ve bu kitap öyle bir kitaptı güldürmekten anlatabilirdi. Özellikle korku evi sahnesinde gülümsemekten çenem ağrımisti whwkhwwkjw peki ufuk un anksiyetesi olduğu için Avni yi sosyal tesis tuvaletinde unutmasına ne diyoruz whqkwhwkhww karakterlerin hepsi birbirinden iconik birbirinden eğlenceli ,mizahı yüksek karakterlerdi kitaba yeni dahil olan grub zıbar in solisti sırma karakterini de oldukça sevdim öneririm okuyun okutun bol eğlenceli günler dilerimmm :) başka bir kitapta görüşmek üzere