📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Merhaba hepinize selamlar bugünkü kitabımız Ömer sevinçgülden her şey anını bekler kitabı öncelikle canım epey sıkılınca kitapliktan okumadığım kitapları okumak istedim kitabın başlığı ilgimi çekince kitabı okumaya başladım ve kitap doğru bir tercihmiş çünkü beğendim düşündüren kişisel gelişim kitabı gibiydi betimlemeler çok fazlaydı içinde bazı kelimeler anlamadığım türdendi ama onun dışında evrendeki her konuya değinilen bir kitap kaderin işleyişine mesele her şey kader diyip geçiyoruz bir sınavı kazanamadık mi kader diyip geçiyoruz ama kader aslında bizim irademizin bir sonucudur kaderimiz yazılmıştır evet ama irademiz sonucu değişebilir çalışmadan sınava girersek kazanamayiz peki bunu niye kadere atıyoruz kaderin burada ne suçu var ?öyleyse bundan sonra buna dikkat edelim ayrıca beğendiğim bir yere daha değinmek istiyorum bazen bunu mutlaka yapacağım bunu yarın alacağım falan diyoruz ama gerçekleşmiyor çünkü Allah in bizim için hazırlamış olduğu kaderle bizim planımız uyuşmuyor o yüzden inşallah diyelim ve son olarak kaderin kalemi bizim elimizde değil ama genede çalışalım çabalayalım bol bol kitap okuyalım görüşmek dileğiyle :)♡