Kasiyer-101 sayfa
Sayata Murata
Keiko Furukura, on sekiz yıldır bir markette yarı zamanlı olarak çalışmaktadır. 36 yaşına gelmiş bir kişinin hala yarı zamanlı çalışmasını insanların aklı almamaktadır. Ancak Furukura, kasiyer olmaktan çok mutludur.
Furukura, kişilik olarak normal kabul edilen davranışları, fikirleri paylaşmadığını fark edince rol yapmaya başlamıştır. Markette çalışmaya başlayan bir erkek çalışan olan Şiraha, onun düzenini bozacaktır.
İki karakterde toplumun kabul etmeyeceği kişiliklere sahiplerdir. Kitap bana göre normal nedir'i tamamen iki normal kabul edilmeyenle sorgulatıyor.
Sahi, normal nedir? Herkesin istediği gibi olmak mıdır? Yoksa onlara göre hayatını belirlemeyip istediğini yapmak mıdır?