" İsa çarmıha gerildiğinde ve işkence içinde asılıyken, 'Tanrım! Tanrım!' diye bağırdı. 'Neden beni terk ettin?' Bağırabildiği kadar yüksek sesle. Cennetteki tanrının onu terk ettiğini sandı. Anlattığı her şeyin yalan olduğuna inandı. Ölmesinden hemen önce İsa şüpheyle doluydu. Bu kesinlikle onun en büyük sınavı olmuştur. Tanrının sessizliği. "
Nattvardsgasterna / İngmar Bergman
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖