ik.

ik.
@ikland_d
değirmen yıkılmış ama rüzgâr hâlâ esiyor
"Her şey olacağının en iyisine varıyor. Hiç korkma,kederlenme... Hep ileri!"
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Her zaman öyle değil midir? Mutsuz olduğumuz zaman başkalarının mutsuzluğunu daha derinden duyarız."
Alıntı
"Bir hikayeniz yoksa nasıl yaşıyorsunuz?"
Alıntı

ik.

, bir kitabı yarım bıraktı
N. G. Kabal
8.6/10 · 10,3bin okunma