📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bir gün beni düşünürsen eğer, olur da gelirsem aklına, üzülürsen ve pişman olursan kalbimi kırdığına; sakın beni arama!
Bende sana bir kere daha inanacak ne güven kaldı, ne de seni bağrıma basacak şefkat... Ne beni ara, ne sor, ne çağır, ne de kendin gel!
Gittiğin yerde mutlu ol, huzurla dol; ister çok sevil, istersen çok sev.
Kısacası ne halin varsa gör!
Ama benden uzak ol.
Sen benim en derinlerimde bir türlü saramadığım bir yarasın.
Gidişin oldu, dönüşün olmasın... "
-Sevmek ile beğenmek arasındaki farkı biliyor musun Pooh?
-Hayır Piglet, anlatsana.
-Eğer bir çiçeği beğenirsen onu koparırsın. Ama onu seversen her gün gelip sularsın.
Winnie the Pooh