"Bir kadın güzel olduğu için sevilmez...
Sevdiğin için güzeldir o. Sırf sen seviyorsun diye herkesten farklıdır, herkesten başka bakar gözleri... Senin ona verdiğin değer kadar anlamlıdır, sevdikçe daha da güzelleşip kıymetlenir.
Bir kadının güzelliği bilmiyorum kaç para eder, ama sevdiğin kadının bir gülüşü dünyalara değer... "
"Çok istediğin bir şey olmuyor diye üzülme...
Elinden geleni yap ve tevekkül et.
Yine olmuyorsa, sen yine üzülme.
Tevekkülde tekerrür et...
Tüh deme, vardır bir hayır de.
Çünkü senin için en iyisini en iyi Allah bilir yine..."