çoğunlukla okuduğum kitapta geçen cümleleri yazar ve ya onları değiştirerek paylaşırım. Beni yansıtan duygularımdır onlar, her an her duygu haline girdiğim olur.
Gerçekten çok güzel bir kitaptı 4 yılı aşkın bir zaman önce okumuştum hala etkisindeyim, kitaplığınızda kesinlikle bulunması gereken bir kitap. Hüseyin Nihal Atsıza çok teşekkür ederim böyle bir eser ile bizi şereflendirdiği için..
Ruh AdamHüseyin Nihâl Atsız · Ötüken Neşriyat · 201934bin okunma