Ah, bu her şeyi tanrıya yükleyen insanlar! Nerede küçüklük, hastalık ve adilik varsa bir bit gibi oraya sokulurlar. Onların belini bükmemi engelleyen tek şey ancak mide bulantısı olabilir.
Bir uçurum kenarında başınız döndüğünde, cesaret bu dönmeyi yener. Hem insan her yerde uçurum kenarında değil midir? Etrafımıza bakarken bile uçurumları görmez miyiz?