"İnsanın yüreğinin iyi olması için akla ihtiyacı yoktur. Bana zaten bu ikisi birlikte pek olmuyor gibi geliyor. Gerçekten akıllı bir adama bakıyorsun, hiç de iyi biri olmadığını görüyorsun."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ama unutulmamalı ki gereğinden fazla şişen kurbağa nihayetinde patlar. Yerinde yeller eser. Fazlaca şişkin bir şeyin karnına sivri bir şey batırmak kadar eğlencelisi yoktur!
Ey deli, bana işkence mi ediyorsun?
Gururumu mu kırmak istiyorsun?
Bana sevgi ver! Beni artık kim ısıtabilir?
Beni artık kim sever?
Uzatın bana sıcak elleri!
Verin kor gibi yanan gönülleri!
En yalnız olana verin!
Ey en zalim düşman!
Ver, kendini ver!
Kaçtı! Kendisi kaçtı!
Son ve tek dostum,
Büyük düşmanım,
Yerin bilinmez.
Benim cellat tanrım,
O kaçtı!