Cidden beğenmedim yine önceden ortaokulda okumuştum proje ödevim için nedense bir an önce bitsin dediğim bir kitap idi neden böyle oldu bilmiyorum ama kitap çok sıkıcı gelmişti.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gerçekten çok güzeldi ben bunu çoook önce ortaokulda okumuştum cidden ağlamıştım yaşınız biraz daha büyükse fazla seveceğini ve etkileneceğinizi sanmam ama yine de bu kitaba bir şans vermelisiniz bence :)))
Selam öncelikle içiniz rahat olsun bu yazıda Spoiler yok:))
Başta cidden herşey çok karışık gelmişti.. Hatta ağacı bir insan sandığım bile oldu ama sayfaları çevirdikçe herşey oturdu ve gerçekten çok güzel bir kitap... gerçekten bazı yerlerinde içim gitti. Ama o kısmı okurken değil. Hikayenin gerçek hikâyeden alıntı olduğunu görünce içim parçalanmıştı...
Ama şunu söylemek isterim ki diğer okurların BAZILARI buna çok fazla ağladıklarını, bazıları 2-3 saat ağladıklarını söylüyor tabi kişiden kişiye değişir fakat şahsen benden sadece bir kaç damla gözyaşı döküldü o yüzden o kadar da ağlayacak bir şey olduğunu düşünmüyorum yada ben duygusuzum bilmiyorum... :)) ben bu kitabın 2. Kitabı ve 3. Kitabını da okudum ama o kadar onlardan etkilenmedim. Sonuç olarak bu kitabı okuyun :))))