"Sevgilin kızmasın?"
"Ne?"
"Beni buraya getirdiğin için sevgilin kızmasın?"
"Kızmaz umarım."
"Şerefsiz!... Utanmıyor musun sen benim elimi tutmaya? Yazık değil mi o kıza?"
Zamir gülmeye başladı.
"Ne gülüyorsun be!"
"Direkt sevgilim olup olmadığını sorsaydın keşke... Sevgilim yok, Bonus Kafa. Ama bu olmayacağı anlamına gelmiyor tabii."
Ardından bana göz kırptı.