ia

ia
@ilaydaakbas
düşünceler özgürdür saklayamaz dört duvar.
"...insan rahatça ölü kalabilir, hiç değilse bizi düşünen biri var. İsterse katilim olsun, düşünecek ya!"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Evet, karanlık sokakta bir senin ışığınım ben."
"Yüzünüze baktıkça insanın öğüresi geliyor."
"Cadde kan kokuyor, çünkü gerçeği öldürdüler..."
"Benden kurtulamazsın. Benim binlerce çehrem var. Ben herkesin tanıdığı sesim. Ben her zaman var olan ötekiyim. Öteki, cevap veren. Sen ağlarken gülen. Sen yorgunken dürten. Dürten, gizli kalan, bir vicdan gibi tedirgin edenim ben. Kötüde iyiyi, en koyu karanlıklarda lambayı gören İyimserim ben. İnanan, gülen, sevenim ben! Topallayarak da olsa yürüyüp gidenim ben. Sen hayır derken evet diyenim ben! Ben evet diyenim!"