Tünelin bir ucunda ışık göremesek de bir ışığın var olduğuna er yada geç görüneceğine inatla inanmamız gerekir. Bazıları geleceğe olan inançlarını kaybetmedikleri için sabrederler. Bazıları işi bitirmeye cesaret edemediklerinden. Korkaklık hiç kuşkusuz hor görülesi bir şey ama gene de yaşamın düzenine dahil. Tıpkı boyun eğmek gibi o da hayatta kalmanın aracı.