Son zamanlarda okuduğum en iyi kitaplardan biriydi. Geçmişi anlatsa da günümüzün geleceğine çok benzettim. Asker eşleri haricindeki tüm kadınların, damızlık olarak kullanıldıkları bir dünya hayal edin. İnsanların dinleri kendilerine göre uydurduğu, döndürdüğü ve günümüzde olduğu gibi, neyi nasıl anlarlarsa o şekilde davranıp herkese bunu dayattıkları bir dünya... Gülmenin bile neredeyse yasak olduğu bir dünya.
Okurken, dinlerken, çok etkilendiğim bu kitabın bir de dizisi var ama henüz izlemedim. İzlemek için biraz daha sindirmem lazım bence. Mutlaka okuyun ve okutun.