"Duygularımızın bedenimizdeki etkisi doksan saniye sürüyor. Bu süreçte zihnen gözlemci olarak kalabilirsek üzerimizdeki etkileri geçip gidiyor. Evrendeki her şey gibi onlar da süreksizlik etkisine tabiler."
"Bazen öfke ikincil bir duygudur. Canımızı yakan, tolere etmenin çok zor olduğu duygulardan korumak için oradadır. Mesela derinlerimizdeki üzüntüyle ve yas hissiyle kalmak öyle zor gelir ki öfke hissederiz."