İlayda

"...içimde yolun sonuna varmadan sonsuza dek yürümek zorundaymışım gibi bir his vardı. Korkuyor muydum, yoksa halimden memnun muydum hatırlamıyorum." (...) "Bu yaz bazen yine o yeşil çayırda yürüdüğümü hissediyorum; aylak aylak, amaçsız, hiçbir şey düşünmeden, kılavuzsuz."
Sayfa 26·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Tanrıların duygudaşlık dediğimiz, sevgi de diyebileceğimiz o incecik bağı hangi nedenlerden yarattığını kim bilebilir?"
Sayfa 6·Kitabı okudu
"Fakat her şeyin, hele ki bir dünyanın başlangıcı, daima belirsiz, karman çorman, kargaşalı ve fazlasıyla sıkıntılıdır. Kaçımız böyle başlangıçların içinden çıkmayı başarabilmişizdir ki! Nice ruhlar yitip gitmiştir o kıyamette."
Sayfa -3·Kitabı okudu
"Solgun bir ışık doğuyordu içinde; bir yolu hem aydınlatan hem yasaklayan bir ışık."
Sayfa 21·Kitabı okudu
"Bu güzelliğin altındaki gizli zalimliği kim hayal edebilir?"
Sayfa 16 - Robert·Kitabı okudu