"...içimde yolun sonuna varmadan sonsuza dek yürümek zorundaymışım gibi bir his vardı. Korkuyor muydum, yoksa halimden memnun muydum hatırlamıyorum."
(...)
"Bu yaz bazen yine o yeşil çayırda yürüdüğümü hissediyorum; aylak aylak, amaçsız, hiçbir şey düşünmeden, kılavuzsuz."
"Fakat her şeyin, hele ki bir dünyanın başlangıcı, daima belirsiz, karman çorman, kargaşalı ve fazlasıyla sıkıntılıdır. Kaçımız böyle başlangıçların içinden çıkmayı başarabilmişizdir ki! Nice ruhlar yitip gitmiştir o kıyamette."