"Geceleri gökyüzüne baktığın zaman, ben bunlardan birinde oturduğum için ve bunlardan birinde güldüğüm için sana bütün yıldızlar gülüyormuş gibi gelecek. Senin yıldızların, gülmeyi bilen yıldızlar olacak!"
"Aynı saatte gelsen daha iyi olur" dedi. "Örneğin, öğleden sonra saat dörtte gelecek olursan ben saat üçten sonra mutlu olmaya başlarım. Vakit ilerledikçe kendimi daha mutlu hissederim. Saat dört olunca heyecanlanmaya ve huzursuz olmaya başlarım. Ne kadar mutlu olduğumu sana gösterebilmeliyim. Ancak herhangi bir saatte gelirsen yüreğimi hangi saatte hazırlayacağımı bilemem."
"Bir gün" demiştin, "güneşin batışını tam kırk üç kez görmüştüm!"
Sonra da şunları ekledin:
"Biliyor musun, insan üzgün olduğu zaman gün batımını çok sever."