İLKNUR İLÇİN İLKER

İLKNUR İLÇİN İLKER
@ilcinilknur
Evli,mutlu,kitap kurdu,kitap hastası,çocuk hastası,mutfak aşığı,işine aşık,ailesine düşkün,komik,esprili ha bir de sulu gözlü :))) Bi Dünya Kitap Grubu #141166068
8/10
·408 syf.·
2019 54. kitabı
Işıl Parlakyıldız (Işılca)
7.9/10 · 244 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Puan vermedi·168 syf.··
2019 5. kitabı
Bir dünya düşünün içinde kin, nefret, tecavüz, şiddet ve hırsızlık var. Bütün kötülükler orada anlayacağınız. Baş kahramanımız 15 yaşındaki Alex küçük bir çetenin elebaşı.Aşırı cesur ve içi kötülük dolu. O kadar kötülük dolu ki.. Siz bile şaşkınlıkla okuyorsunuz olanları.. Yaptıklarını…Kitabın ilk bölümünde Alex’in yaptığı kötülükleri görüyorsunuz. 2. Bölümde Alex ‘in yakalanması ve ıslahevine gönderilme sürecini, ıslahevinde yaşadıklarını, duygularını görüyorsunuz. Ayrıca bu bölümde devletin yeni geliştirdiği bir teknik var. Deneysel bir şey. Suçluları ıslah etmek amacıyla , içindeki kötülüklerin barınması ve topluma faydalı birey olması için uyguladıkları bir bilimsel deney. Alex bunu seve seve kabul ediyor. Çünkü , deneyden sonra özgür kalacaktır. 3. Ve son bölümde de Alex ‘in bilimsel süreçten sonra dışarıda yaşadıklarına tanık oluyorsunuz.. Aklımı kurcalayan şu oldu . İnsanların hür iradesinin deney yoluyla değiştirilmesi gerçekten doğru bir şey mi?Hükümetin buradaki rolü neydi? Ben keyifle okudum … umarım siz de okursunuz.. hatta kesinlikle okuyun… sevgiler…
Otomatik PortakalAnthony Burgess · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2009113,2bin okunma
Puan vermedi·400 syf.··
2019 52. kitabı
Wattpad’ de okuyordum sonra bir baktım kitap olmuş  Beğendiğim bir masal yarıda kalmamalı dedim ve aldım  Baş karakterlerimiz Lal ve Koray. Lal okuldan arkadaşının doğum gününe davet edilir. Tabi bu arkadaş hoşlandığı çocuktur ve garibim Lal başına geleceklerden habersizdir. Aslında ortamdan rahatsızdır.Çünkü, öyle ortamlar hiç Lal’e göre değildir. Daha sonra lavaboya gider ve ortamda bulunduğu kızların konuşmasını duyar. Doğum günü çocuğu onun için iddiaya girmiştir.Lal duyar duymaz kızlara görünmeden hızla uzaklaşır veeeee bir taşa çarpar  Taş mı? Dediğinizi duyar gibiyim  Tabi ki Korayyyyy  Koray bir teklifte bulunur. Ve Lal sırf arkadaşlarına ders vermek için kabul eder hiç düşünmeden … Sonra masalımız başlar  Komik, eğlenceli, romantik , sizi yormayacak bir kitap okumak istiyorsanız.. Buyrun  sevgiler….
Sahte MasalSiyah Lotus · Parga Yayıncılık · 201868 okunma
9/10
·144 syf.··
2018 34. kitabı
''Ben Gülüzar, Gülizar, gül yanaklı demektir ama Gülüzar olunca bir anlamı olmuyor. Bu ülkede kadın olarak var olmaya çalışmak gibi belki de!'' böyle başlıyor kitap yazarın ön sözünde. İlk okuduğum andan itibaren hemencecik sarmaladı beni kendine. Gülüzar kim mi? Gülüzar ; 9 yaşında , Bursa’da yaşayan, bağnaz bir aileye sahip, ama kendinden ve karakterinden ödün vermeyen, özgürlüğü için savaşan ( en azından savaşmaya çalışan ) bir kız. Kitap Gülüzar’ın 1987-97 yılları arasında yazdığı günlüğünden oluşuyor.Gülüzar günlüğüne 9 yaşında başlıyor ve 18 yaşına kadar da devam ediyor. Sayfaları çevirdikçe baskıcı ve aşırı dindar ailede yetişen kızımızın hayatını, çevresini, okulunu, yaşadıklarını, genç kızlığa geçişini, ilk aşkını, okumayı ve kitapları sevmesine rağmen okutulmamasını , evlendirilmeye çalışılmasını ve her şeye rağmen dik duruşunu muzip, komik, eğlenceli bir şekilde okuyorsunuz. Kitapta 90’larda meşhur olan sanatçılara, dizilere de tanıklık ediyorsunuz. Bir parça da kendinizden bir şeyler buluyorsunuz kim bilir? Kitabı bitirdiğimde ‘’NEDEN?’’ sorusu oluştu beynimde. Neden erkeklere tanınan ayrıcalıklar kadınlara tanınmıyor ? Neden okumak isteyen kız çocukları geri kafalı aileleri yüzünden okutulmuyor? NEDEN ? NEDEN? NEDEN? İşte Gülüzar günümüz Türkiye’sinin gizli gibi görünen ama gizli olmayan yüzünün sadece doğuda değil batı da yaşanabileceğini anlatıyor… Umarım kitabın devamı gelir . Sonu biraz askıda kalmış gibi…Ama her şeye rağmen emeğine , kalemine , yüreğine sağlık can yazar <3 Kalemin hiç durmasın… sevgiler…
Run Gülüzar RunAyşegül Kocabıçak · Hep Kitap · 20171,289 okunma