Esra Ecevit

Adam kadına sorar ; — Acı , gideni mi koyar yoksa kalana mı ? Kadın düşünmüş uzun bir süre ve sonra demiş ki ; — Tabiki gidene koyar . Adam bu sözün ardından cevabını vermiş ; — Acı gidene koymaz . Acı her zaman kalana koyar demiş. Giden zaten yolunu belirlemiştir ve arkasına bakmaz ama kalan gidenin arkasından her zaman bakar ve bir gün arkasına dönüp ona bakmasını bekler demiş . Siz siz olun yanında kalmayı da bilin ona ortak olmayı da . Ne giderek üzün ne de arkasından baktıracak kadar acı çektirin . Siz gönülden sevin , siz ona olan sevginizi başkasında unutmak yerine onun kollarında unutmayı seçin . Siz siz olun .:)
Edebiyat
Zeynep isimli okura yanıt verildi
Esra Ecevit
Bence affeden de olur, genelleştirmeyelim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Adam kadına sorar ; — Acı , gideni mi koyar yoksa kalana mı ? Kadın düşünmüş uzun bir süre ve sonra demiş ki ; — Tabiki gidene koyar . Adam bu sözün ardından cevabını vermiş ; — Acı gidene koymaz . Acı her zaman kalana koyar demiş. Giden zaten yolunu belirlemiştir ve arkasına bakmaz ama kalan gidenin arkasından her zaman bakar ve bir gün arkasına dönüp ona bakmasını bekler demiş . Siz siz olun yanında kalmayı da bilin ona ortak olmayı da . Ne giderek üzün ne de arkasından baktıracak kadar acı çektirin . Siz gönülden sevin , siz ona olan sevginizi başkasında unutmak yerine onun kollarında unutmayı seçin . Siz siz olun .:)
Edebiyat
Esra Ecevit
:(
Köylüleri niçin öldürmeliyiz ?
Çünkü onlar ağır kanlı adamlardır Değişen bir dünyaya karşı Kerpiç duvarlar gibi katı Çakır dikenleri gibi susuz Kayıtsızca direnerek yaşarlar. Aptal, kaba ve kurnazdırlar. İnanarak ve kolayca yalan söylerler. Paraları olsa da Yoksul görünmek gibi bir hünerleri vardır. Her şeyi hafife alır ve herkese söverler. Yağmuru, rüzgarı ve güneşi Bir gün olsun ekinleri akıllarına gelmeden Düşünemezler… Ve birbirlerinin sınırlarını sürerek Topraklarını büyütmeye çalışırlar. Köylüleri niçin öldürmeliyiz? Çünkü onlar karılarını döverler Seslerinin tonu yumuşak değildir Dışarda ezildikçe içerde zulüm kesilirler. Gazete okumaz ve haksızlığa Ancak kendileri uğrarlarsa karşı çıkarlar. Adım başı pınar olsa da köylerinde Temiz giyinmez ve her zaman Bir karış sakalla gezerler. Çocuklarını iyi yetiştiremezler Evlerinde, kitap, müzik ve resim yoktur. Bir gün olsun dişlerini fırçalamaz Ve şapkalarını ancak yatarken çıkarırlar.
Esra Ecevit
Teşekkür ederim yorumunuz için
Köylüleri niçin öldürmeliyiz ?
Çünkü onlar ağır kanlı adamlardır Değişen bir dünyaya karşı Kerpiç duvarlar gibi katı Çakır dikenleri gibi susuz Kayıtsızca direnerek yaşarlar. Aptal, kaba ve kurnazdırlar. İnanarak ve kolayca yalan söylerler. Paraları olsa da Yoksul görünmek gibi bir hünerleri vardır. Her şeyi hafife alır ve herkese söverler. Yağmuru, rüzgarı ve güneşi Bir gün olsun ekinleri akıllarına gelmeden Düşünemezler… Ve birbirlerinin sınırlarını sürerek Topraklarını büyütmeye çalışırlar. Köylüleri niçin öldürmeliyiz? Çünkü onlar karılarını döverler Seslerinin tonu yumuşak değildir Dışarda ezildikçe içerde zulüm kesilirler. Gazete okumaz ve haksızlığa Ancak kendileri uğrarlarsa karşı çıkarlar. Adım başı pınar olsa da köylerinde Temiz giyinmez ve her zaman Bir karış sakalla gezerler. Çocuklarını iyi yetiştiremezler Evlerinde, kitap, müzik ve resim yoktur. Bir gün olsun dişlerini fırçalamaz Ve şapkalarını ancak yatarken çıkarırlar.
Esra Ecevit
Ben pek anlayamadım. Anlayan varsa Biraz açıklayabilir mi