Bunca nimete rağmen bu asrın adı felaket asrıdır ! Niye? Kulluk yokta onun için. Eğer kulluk olsa asrın adı 1500 sene sonra bile Asr-ı Saadet olacaktır.
Abdullah olmak ; insanın en temel amacıdır. Hangi mevkiye varırsak varalım, hangi düzeye gelirsek gelelim; asıl unutmamamız gereken mevki abdullah olmaktır. Yani Allah'a kulluk. Nasıl bir kulluk ? Bu sorunun cevabını kitaptan alıyoruz. 8 sahabiyi esas alarak anlatmış yazar. Tevhid, ahlak, ibadet, ilim,teslimiyet, mücadele, şehadet, cömertlik konularında öncü sahabelerden örneklerle anlatmış. Aslında yoğun bir sahabe araştırmasına girmek lazım. Bize her konuda örneklikleri varken onlarla çok az vakit geçirdiğimi fark ettim. Yoğun bir sahabe okuması yapmalı ve aramızda sahabelerin örnek ahlaklarını daha yoğun bir şekilde konuşmaya başlamalıyız. Sahabelerle daha yoğun zamanlar geçirmek duasıyla..
Abdullah OlmakMuhammed Emin Yıldırım · Siyer Yayınları · 20193,394 okunma