Dün okulumuza geçtim perme perişan yıkılmış hislerle karşımda o bina.... Odana girdim... masanın yanına oturdum uzun uzun düşündüm... Ağladım.... Öğretmenler odasına girdim boş boş bakındım... Şimdi içeri girecek bardak alıp çay dolduracak ve İlknur naptın diyeceksin diye bekledim... Gelmedin...Sığamadım odaya çıktım dolaştım sınıflarda aradım katları gezdim bakındım yoktun...ağladım... Sonra taziyeye evine gittim Yalçın hocam... İnanabiliyor musun...Ben hâlâ inanamıyorum... Sanki senin ölümünü senle konuşacağım ve bir sürü anlatacağın var bana
yine... İşte öyle bir hisle bi zaman senin girdiğin o kapıdan evine girdim... Fotoğraflarındaki o mor kanepenin yerini öğrendim...Annene baktım yanıyor içi... Gitmeden elini tuttum...Dualar edildi sana rahmet okundu amin dedim...Kardeşin Ayşe'nin elini tuttum ağladım...Akın Ereni konuştuk ama bu defa senle değil... :( Allah'ım ben ne yaşıyorum dedim ya şu an tam olarak ne oluyor bana...Bu rüya niye bu kadar uzadı...İnanasım gelmiyor yalçın hocam :( toprağın altına nasıl sığar yere göğe sığamayan bi adam... Çok üzgünüm ağlamaktan helak oldum... Bugünü de sabah ettim...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
En yoksul insan bir veba gibi mahalleden geçerken herkes korkudan kapısını, penceresini kapıyordu. Bu yoksul insanlara ufak bir iyilikte bulunmak için elini uzatmak bile vebaya bulaşmak gibi düşünülüyordu.
O köpek açtı, insanları insan bildiğinden verdikleri her yiyeceğin insanca olacağını sanmış, ağulu et parçasını bir şefkat yiyeceği sanarak yutmuş, köpek cennetini boylamıştır. İnsanlardan insanlık beklemek hele böyle zamanlarda, boğanın altından buzağı beklemek gibi bir şey olur.
Orospi kerhanede iş bulayı, mapus, mapusanede ekmek bulayı, at ahırında arpa, saman bulayı, koyun yaylada ot bulayı, asker cephede o kurşun yağmurları altında ekmek bulayi da biz burada açlıktan kırılayruz...