Mahmut Bey "Kara delikleri neden çok seviyorum biliyor musunuz ? Çünkü onların fotoğraflarını çekmek olanaksızdır. Çünkü onlar sahip oldukları korkunç çekim gücü sayesinde ışığın kendilerinden kaçmasını engelleyerek görüntülerinin magazin basınına meze olmasına engel oluyorlar."