Bir yerlerde bir yazı okumuştum aynen şöyleydi : " Geçmişi yüzünden inancını kaybetmiş bir insana hissettirebilrceğin en güzel şey;'artık ben varım ' cümlesini iliklerine kadar yaşatmaktır. "
"İnsanlar konuşmasalardı, kendi yaşamlarının sesini daha iyi duyabilirlerdi . İnsanlar konuşmasalardı, bir şey söylediklerinde , söylemeyi seçtikleri şeyler önem kazanırdı . İnsanlar konuşmasalardı, birbirlerine ışık yakan veya ten renklerini değiştiren su altı canlıları gibi birbirlerinin işaretlerini okuyabilirlerdi. "