📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Zorluklarla başa çıkamayacak,onlarla göğüs geremeyecek kadar güçsüz olduğunu hissettiğinde kaçmak ister insan; en kolay yolu seçerek kendine acır ve hatta çevresindekilerin de kendisine acımasını bekler. Bu en kolay yoludur çünkü kendine acıma, herhangi bir uğraş içerisine girmeden yapılır. "
"Gözlerini kapattığında yalnızca karanlık olmaz çoğu zaman. Orada bir yerde sen varsındır; iyi ya da kötü, bir şekilde varsındır ve onunla yaşamayı öğrenmelisin aslında. "