Fervet DUMAN

Fervet DUMAN
@ilkt
İnancınızın sizinle olması dileğiyle
Eğer çözümün bir parçası değilsen,o halde sorunun bir parçasısın....
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Doğa;zorlu ve korkutucu olabilir ama asla kötü olamaz .
Ebeveynlerimiz bize hatıra olmak için varlar.
Kalemin yolu, havasını bulmuş , bildiğin, düşündüğün gibi devam et.Sana ders vermek niyetinde değilim. Ancak sen de bilirsin;Kader,düz bir yolda ilerlemez,Kader yolu dolambaçlı, inişli çıkışlı,bir labirentte benzer. Kader dedikleride budur zaten. Bakıyorum da, daha çok kişiler ve onların kişisel öyküleri ile ilgileniyorsun.
Yolu bilmekle o yolda yürümek bambaşka bir şey .