Kalemin yolu, havasını bulmuş , bildiğin, düşündüğün gibi devam et.Sana ders vermek niyetinde değilim. Ancak sen de bilirsin;Kader,düz bir yolda ilerlemez,Kader yolu dolambaçlı, inişli çıkışlı,bir labirentte benzer. Kader dedikleride budur zaten. Bakıyorum da, daha çok kişiler ve onların kişisel öyküleri ile ilgileniyorsun.