Beyza’yı uzun bir süredir takip ediyorum bütün kitaplarını önce Wattpad de, basılanları da büyük bir zevkle kitaplığıma ekleyerek okudum. Her kitabında büyük bir gelişme kaydettiğini düşünüyorum. Hayal gücü ve kurguları muazzam kitaplarını birbiriyle bağlaması ve bunu çok güzel bir şekilde başarması güzel. Ben kitabı çok sevdim ikinci kitabı iple çekiyorum umarım kısa bir süre sonra onu da okuruz. Son olarak diyeceğim şu ki wattpad çıkışlı bir kitap olduğu için önyargıyla yaklaşmayın gayet başarılı bir kurgu ve emek var çekinmeyin ön yargılarınızı kırın ve bir şans verin.