ılgın

ılgın
@illgin
Şimdi ondan ayrılmak ve haftalarca görmemek mümkündü.Tabii olan da buydu.Halbuki beş dakika için bile ondan ayrılmayı kafası almıyordu.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İkimiz de aynı şehirdeyiz ve birbirimize varmamız için yarım saatten daha az bir zaman yeter.Buna rağmen o orada ben buradayım.Neden?Sebep yok…
“Beni bekliyordunuz değil mi?” … “Evet!”
Sizi görmüş sonra başka hiçbir şey görmez olmuştum
Nasıl muhtaç olduğumuz havayı istemem demeye,mekan içinde bir yer işgal etmeye kuvvetimiz yoksa,bize verilen aşkı almamaya da iktidarımız yoktur.