Çok uzun süredir okumayı istediğim bir kitabı bitirdim. O kadar güzel bir kitaptı ki tadı damağımda kaldı. Keşke yazar biraz daha uzun yazsaymış diye geçirdim içimden. Hikayesi 1800 yıllarında İngiltere de sınıf farkı olana iki gencin aşkını anlatıyor. Ama sıradan hikayeler gibi fakir kız zengin oğlan değil esas hikaye. Kitaba da başlığını veren gurur ve ön yargının verdiği bir savaş. Ama kazanan ne guru oluyor ne de önyargı. Kazana aşk oluyor...