iloşş

iloşş
@ilosssnck_
şâh-ı gülistândan güzelsin güzel.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir şey ilerlemiyorsa öylece yarıda bırakılabilir. Kitapmış, insanmış, yolmuş, acıymış, sevinçmiş... Hayat zorlamalarla heba edilecek kadar uzun değil.