Oracıkta torpağı kazıp içine girmek isteyecek kadar derin bir kedere gömülsem bile, gerçekten şaşırtıcı olan şey, bu derin kederin en küçük bir sevinçle bile teselli bulabimesidir.
Yarım bıraktığım kitaba karşı bir pişmanlık hissetmem çünkü insanlar arasında olduğu gibi, kitaplarla insanlar arasında da bir bağ olduğuna inanıyorum. Uyum sağlayamadığınız biriyle zoraki bir ilişkiyi sürdürmektense yeni bağlar kurmak nasıl daha iyiyse, kitaplar için de aynısı geçerlidir.