Otobüs terminallerinde sırf açık hava diye sigara içenler(!) içtiğiniz sigara zehir zıkkım olsun! Ben sizin pofur pofur içtiğiniz sigarayı solumak zorunda mıyım? Bilhassa yolda yürürken sigara içenler! Ya içmeyin ya da kıyıda köşede için!
Otobüs terminallerinde sırf açık hava diye sigara içenler(!) içtiğiniz sigara zehir zıkkım olsun! Ben sizin pofur pofur içtiğiniz sigarayı solumak zorunda mıyım? Bilhassa yolda yürürken sigara içenler! Ya içmeyin ya da kıyıda köşede için!
1000Kitap
Daha fazla şu profilde insanları sitede bulundurmayın, rica ediyorum. Kalite düştükçe düşüyor. Küfürden başka bir şey konuşamayan insanlar...