otopsi masasındayım ve hala yakışıklıyım diyen yazar, bedenini bilime bağışlamış ve o masada onu kestikleri sırada her parçası ve hücresinde bir anlam ve hikaye gizliyor. başlıklar bize bununla ilgili ipuçları veriyor. kitap iç monolog şeklinde yazılmış ve okuyucuyu sanki kendi bedenine hapsetmiş gibi bir etki bırakıyor. ben çok beğendim sizinde okumanızı tavsiye ederim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
kitabı okuyacak arkadaşlara spoiler vermek istemiyorum ama şöyle genel bir bakacak olursak beni gerçekten çok etkiledi ve sonunun böyle olmasını hiç beklemiyordum ve ihtimal dahi vermiyordum . Agatha Christie beni yine şaşırttı