acayip imdat , epey imdat, çok imdat, hakikaten imdat, kabul edelim ki imdat.. şey imdat demiş miydim? demedim gibi ama demiş de olabilirim.. imdat başıma ben imdata..
bakın şimdi zevkimi anlayın diye söylüyorum en sevdiğim kitap dorian grayin portresi ve onun dışında Shakespeare seviyorum moliere seviyorum kamelyalı kadını çok sevdim Victor Hugo da iyi öyle işte şu an kıtlıktayım ne okicam bilmiyorum bir kitabı sevmeyince hevesim kaçıyor o yüzden sevmem lazım en son okuduğum 2 kitap sarmadı diye 2 aydır okuyamıyorum imdat
Esme Lennox Nasıl Yok Oldu bu kitap hakkında biri bana yardım etsin 😀
Kitap hangi zamanda geçiyor, kaç karakter var ne oluyor.. kafam çorba gibi oldu. Okuyan arkadaşlar aydınlatabilir mi?