Akşam oldu yine karardı içimiz nefes almak için pencereyi açtığımızda anlıyoruz ki bizim nefesimizi bize zehir ettiler
Sahi ne için izin veriyoruz bütün bu olanlara neden imdat diye bağırmak isteyipde bağıramıyoruz neden bütün bu olanlara izin veriyoruz yoksa biz delirdik mi ? Yoksa bizim bu hale gelmemize insanı değerlerimizden saniyeler içinde vazgeçmemize sebep olan insanlar mı nedersiniz?