-Ya kalbim bir gün artık atmazsa? Diye sordu Momo. " O vakit senin için zaman da biter çocuğum"diye cevapladı Hora usta. " Zaman içinde günler, geceler,aylar ve yıllar boyunca geriye doğru giden aslında sen kendinsin. Bir gün çıkıp geldiğin o sihirli kapıya doğru, yaşamın boyunca geri gidiyorsun. Ve sonunda yine ordan çıkıp gideceksin"
-ya öbür tarafta ne var?
" İşte orada, bazen taaa içinde duyduğunu söylediğin müziği bulacaksın. Ama artık sende o müziğin içinde bir ses olacaksın"