lâl

Bir ben miyim aykırı?!.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sağ yanımda unuttuğun keder!
youtu.be/edRyNb1dWl8 Normal davranmam gerekti hep savaşmak için!

lâl

, bir kitap okudu
8/10
·198 syf.·
Beğendi
·
2020 8. kitabı
J. D. Salinger
6.3/10 · 71,3bin okunma
Sen, ben ve balkonda saksımız: Hamarat Elizabet. İşte ilk üçgeni yapının. Ne eski, ne yeni. Sanki yazgımızın En saydam dakikası titriyor Göçebe denizin üstünde. Farkında değiliz. Taşın sesi insan sesine benziyor. Balkondaki saksı, bir bakıyorsun, Bulutun yerini almış. Bulutlar Atlara dönüşüyor köpük içinde. Ve seninle ben koşuyoruz, önümüzde Demin kör bir çocuğun baktığı Yaşlı mürver ağacını sallayan kırmızı bir kuş. Sonra bulut gene saksı oluyor, atlar Solumaya başlıyorlar, dinleniyoruz, kulaklarımızda Duvarların çözülmeyen sözleri gibi Bir mırıltı. Bugünün, bu sabahın. Ne anımsama, ne unutuş. Bir ucucalık, Kıyıların al rengi kokuları ile Kötürüm bir bülbülün şakıması gibi büyüyen Bakışlarımızın ağır simgelerinde. Ve ben sana göçüyorum an an Göçüp dönüyorum titreşim gibi, Arıyorum dudaklarının taşını, Arıyorum yağmurla yazdığım adını. Bir yok oluyorsun sen, kendi vadinin Yarıklarında, bir fışkırıyorsun Yok olan vadinin üstüne. Kaç kez yitiyorum ben kendi kendime. İşte hepsi bu. Ne eski, ne yeni. Yazgımızın en saydam dakikası sanki.