immihan Işık

immihan Işık
@immihan02
"Per aspera ad astra"
"Aradan geçen yıllara sor İki aşık aşkı unutur mu ?"
Reklam
"Kavuşamamak bu kadar mı ağır olmalıydı"
" Senden başka kimseyi umursamadım "
Bilmezler nasıl aradık birbirimizi, Bilmezler nasıl sevdik, İki yitik hasret, İki parça can.
"Kirpiklerini Kıskanasım Geliyor, Mesala Gözlerine Benden Daha Yakın Diye.."