Karşılaştığımız gün birbirimizi tanıyacağımızdan eminim ve bu emniyetin bir delili olarak sana göstermek üzere bu yazıyı yazıyorum. Seni bulduğumda seni aradığıma yine seni inandırmak için...
Aşkın en başındaki o tebessüm anında, hesap yapmadan, bedel istemeden, eskimeden, hiçbir şeyden alacaklı değil her şeye razı, sadece aşkın duygusuyla seviyor, seviyor olmaktan mutlu.
Yaşlı adam bir müddet boşluğa bakmıştı. Nasırlı parmaklarını önce gözlerine götürmüş "Bunları açık," sonra bileğini işaret etmişti, "bunu güçlü tutarsan kopyacı olursun." En son kalbinin üzerine bastırmıştı yumruğunu "Bunu uyanık tutarsan o zaman sanatkâr olursun. Heykel ruhtan, kopya elden gelir. Seninki sadece yetenek. Elinin hünerini, bileğinin istikametini inkâr etme ama daha fazlasını talep etme. Kalbin uyanıklığı senin elinde değildir. O uyanıksa zaten yerin bu sokak değil,"