F.N

O vakit,sadece gözlerim ağlamıştı. Bu gece gönlüm ağlıyor.
Sayfa 338·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Ne arsız gönlüm var benim? Etrafımdaki insanları ne kadar çabuk seviyorum. 
Sayfa 288·Kitabı okudu
Alıntı
Kâmran,görüyorsun ki, bizi her şey birbirimizden ayırıyor. Seninle artık iki düşman bile değiliz;birbirini hiç,ama hiç görmeyecek iki yabancıyız.
Sayfa 268·Kitabı okudu
Alıntı
İnsan birini sevmek felaketine uğradı mı esir gibi bir şey oluyor.
Sayfa 76·Kitabı okudu
Alıntı
Sevmek denen şeyin rolü bu kadar insanı yakıp titretecek bir şey olursa kendisi,kim bilir,neydi?
Sayfa 72·Kitabı okudu
Alıntı