Ben onlara sordum,onlar cevapladı
Kitaplarla alakalı olmayan ama çok eğlenceli bir fikirle geldim bu gün. Arkadaşlarıma birkaç soru sordum ve onlar da aşırı yaratıcı cevaplar verdi. İlk olarak İrem Su Sayılır ıncevaplarına bakalım. Gece 3te karakoldan seni arsam neden karakola düştüğümü düşünürsün? Vampir olduğunu sanıp birilerini ısırmaya çalıştığını düşünürüm Ölüm nedenim nedir? muhtemelen vampire dönüşmüşsündür bu yüzden heyecanlanıp herkese anlatmaya çalışmışsındır o yüzden diğer vampirler seni öldürmüştür 10 yıl sonra beni nerede ne yaparken görüyorsun? sanırım evde bitkisel hayatta yaşayan sadece tableti ve kitaplarıyla vakit geçiren arada bir odadan çıkıp ailesini gören işsiz birisi (çünkü işe girecek kadar sosyal ilişkileri gelişmedi Bir gün zengim olursam yapacığım ilk aptalca harcama ne olurdu? sanırım bir milyon tane gümüş yürek kutulu set alır yarısını evinde saklar yarısını da sokakta dağıtırdın Reenkarne olup tekrar dünyaya dönsem ne olarak dönerim? Vampir 😉 Hafızamı kaybetsem bana hatırlatacağın ilk şey ne olurdu? damla seni söyleşiye geldiğinde tanımıştı hemde birçok kez seni işaret etmişti derdim sonra bayılır tekrar hafızanı kaybederdin. ︵‿︵‿୨♡୧‿︵‿︵ KHVJHJVH şimdi sıra Jane011 in cevaplarında Gece 3te karakoldan seni arsam neden karakola düştüğümü düşünürsün? Kaybolmuş olabilirsin sksjsks Ölüm nedenim nedir?
1000Kitap
Astrologların atladığı bir gerçek var ki, boğa burcunun istisnasız sevgi göstergesi, sevdiği kişileri kendi özenerek yaptığı yemeklerle doyurmasıdır 👩‍🍳 imza: sevdiği birine bu saatte tatlı yapan boğa burcu kişisi 🌼
Reklam
Bodrum’da buluşuyoruz! 🌊📚 7-8 Temmuz’da Bodrum Edebiyat Günleri kapsamında düzenlenecek imza günüme hepiniz davetlisiniz. Yaz sıcağında keyifli bir edebiyat sohbeti için fuar alanında buluşalım! 📍 Bodrum Edebiyat Günleri Fuar Alanı 📅 7-8 Temmuz 🕗 20.00-23.00
Van Edremit Kitap Fuarı
Fuar ikinci gününde devam ediyor. Kitap sever arkadaşları bekliyorum.
1000Kitap
"Eser"deyince herkesin aklına kitap, şiir, beste,vb. gelir.Oysa herkesin böyle eserlere imza atacak kabiliyeti olmayabilir. Ama herkes en büyük eser olan kendi kişiliğine imza atabilir.En büyük eser kişiliktir.!
Duygu ve Düşünce
"Eser" deyince herkesin aklına kitap, şiir, beste, vb. gelir. Oysa herkesin böyle eserlere imza atacak kabiliyeti olmayabilir. Ama herkes en büyük eser olan kendi kişiliğine imza atabilir. En büyük eser kişiliktir. Savaş Şafak Barkçin
Duygu ve Düşünce
Reklam
Reklam