vanilya

vanilya
@inanisterdim
Neden sürekli yaşımdan daha olgun davranmak zorundaymışım gibi geliyor? Neden genç hissedemiyorum? Neden her şey için çok geçmiş gibi?
Reklam
i wish i was dead