vanilya

vanilya
@inanisterdim
"İnsan, hayvanların en iğrenç olanıdır."
Sayfa 71·Kitabı okudu
Reklam
Her şey geçiyor. Hiçbir şey geçmese de.
Sayfa 49·Kitabı okudu
"Bir yüksekliğin, bir başına olduğum bir yüksekliğin en ucundayım. İnemiyorum. Yaşayamıyorum. Ölemiyorum.
Sayfa 48·Kitabı okudu
"Belli bir sarhoşluk içinde yeryüzüne dayanmak daha kolay."
Sayfa 36·Kitabı okudu
"Sözcüklerim olmadan o gökyüzüne nasıl dayanabilirdim."
Sayfa 21·Kitabı okudu