inara

inara
@inara13
İnsanlar indi faciə olmayan hər şeyi xoşbəxtlik adlandırırlar.
Sayfa 180·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Biz hamımız tanımadığımız fironların könüllü qullarıyıq və görmədiyimiz ehramlara daş daşıyırıq.
Sayfa 103·Kitabı okudu
Qəribədir uşaqlığın xortdanları böyüdükcə insanlara çevrilirdi.
Sayfa 86·Kitabı okudu
Bala,pis adam yoxdur.Sadəcə pis şərait var.Və pis şərait insanları pis olmağa məcbur eləyir.Bax,bu ağac kimi.Görəndə ki,yanındakı ağac sulanır böyüyür,o özünü xilas etmək üçün öz qardaşını üzdü.İndi de görüm,dünyada pis ağac,yaxşı ağac var? Əlbəttə,yox.Deməli pis insanda yoxdur.
Nə yaxşı ki,insanlar hər şeyə öyrəşə bilir.Yoxsa yarıdan çoxu ağlını itirərdi.