"Ağlamak istiyor ama ağlayamıyordum.Hüzün verici,hastalıklı bir durum,hastalıklı hüzün,kendini daha hissedememe durumu,biliyorsunuz sanırım,arada sırada herkesin kapıldığı bir his.Ben bir az fazla kapılıyorum,çok fazla."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Çünkü mutsuzlar ve mutsuz insanlar acı vermeyi severler,annem."
"mutlu insan yok mu?"
"Mutluymuş gibi yapan çok insan var."
"Neden?"
"Çünkü utanıyorlar,korkuyorlar,itiraf edecek cesaretleri yok."