inara

inara
@inara13
"Ağlamak istiyor ama ağlayamıyordum.Hüzün verici,hastalıklı bir durum,hastalıklı hüzün,kendini daha hissedememe durumu,biliyorsunuz sanırım,arada sırada herkesin kapıldığı bir his.Ben bir az fazla kapılıyorum,çok fazla."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Çünkü mutsuzlar ve mutsuz insanlar acı vermeyi severler,annem." "mutlu insan yok mu?" "Mutluymuş gibi yapan çok insan var." "Neden?" "Çünkü utanıyorlar,korkuyorlar,itiraf edecek cesaretleri yok."
Kendini nasıl seviyorsan öyle öğretirsin başkalarına seni sevmeyi.
Eğer kendine yetmiyorsan Başka kimseye yetemezsin.

inara

, bir kitap okudu
Puan vermedi·132 syf.·
2022 25. kitabı
Fyodor Dostoyevski
8.4/10 · 1.938 okunma