“edebiyat da cok iyi bir sey, varenka,cok iyi bir sey; derin bir sey! insanlarin kalplerini guclendiren, egiten bir sey ve onlarin elindeki kitapta da bu konuda bircok sey yazilmis. cok guzel yazilmis!”
“dun o kadar huzunlu oldugum icin bana kizmayin; cok iyiydim, cok rahattim, ama en iyi anlarimda bile, ben hep huzunlenirim. aglamis olmamin da hic onemi yok; ben bile bilmiyorum neden agladigimi. hastayim, sinir bozucu hisler icindeyim; izlenimlerim hastalikli. butun bunlari kendine itiraf etmek zor, bir baskasina anlatmak daha da zor.”