"Evrenin kralları olduğumuzu, Yaratılış'ın en yüksek zirvesi, Yaratılış'ın Everest'i olduğumuzu düşünüyorduk. Biz, şanlı geçmişimiz, mucizeler yaratan bilimimiz, saygıdeğer dinlerimiz..."
" Uygarlıklarımızın ölümlü olduklarını belirttiğimiz zaman bile caka satmayı ve kibirli olmayı beceriyorduk! Tarih'i bizim yaptığımıza emindik. Halbuki henüz tarihöncesinden bile çıkamadığınız anlaşılıyor! "