Bu sene kitap okuma aliskanligimi yitirmis gibi hissederken uzun gorunen ancak akici oldugu kadar begendigim bir kitap. Ayni zamanda Atatürk'ün en sevdiği kitap olmasi da okumami sagladi.
Yıllar öncesinde ana kadın bir karakter ve bir erkek tarafindan yazilmis. Bunun çok kötü olacağını düşündüm ancak Feride oldukça güzel işlenmiş bir karakter. Çok fazla detay vermek istemiyorum ancak dusuncelerim bu.
İyi okumalar<3