infitar

infitar
@infitar
“Okurken kendime rastlıyorum.”
“Diyeceğim o ki, tek bir şeyi farklı yapmak çoğu zaman her şeyi farklı yapmaktır. Tek bir hayatta, ne kadar çabalasak da, yaptıklarımızı tersine çeviremeyiz..."
Sayfa 110·Kitabı okudu
Reklam
Dedikodu çoğu zaman üstü örtük bir kıskançlıktır. Oyalanmayın.
Sayfa 92·Kitabı okudu
Pişmanlıklar kaybolup gitmezdi. Sivrisinek ısırığı gibi değildiler. Sonsuza kadar kaşınırlardı.
Sayfa 83·Kitabı okudu
Belki de çoğu hayat böyleydi.
Sayfa 82·Kitabı okudu
Dünyada kavuştuklarında nefret edecekleri şeylerin hayalini kuran kaç tane Dan olduğunu merak ediyordu. Bunların kaçı onları mutlu edeceğini varsaydıkları hayalleri başkalarına da dayatıyordu acaba?
Sayfa 74·Kitabı okudu
Reklam