infitar

infitar
@infitar
“Okurken kendime rastlıyorum.”
"Hayır ve şer Allah'tandır. Gülü de hoş, dikeni de... Allah'a inanan kaderine isyan etmez."
Sayfa 74·Kitabı okudu
infitar
😍
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ablamm
“Karış büyütmek gerek ölçmek için kalbini...”
infitar
💖💖🥹
“Başkalarının günahlarıyla aziz olacaklarını zannedenler...”
infitar
👏
"Benim içimde enerjik bir aylak var."
Sayfa 86·Kitabı okudu
infitar
🙃